onsdag 14 maj 2008

Blomtestet...


I am a
Canna


What Flower
Are You?


"You stand up for what you believe in, even if it gets in the way of what other people think. You are proud of yourself and your accomplishments and you enjoy letting people know that."

Jag fick denna länk av min bästa vän Hanna / fnyz där man skulle göra ett test för att se vilken blomma man blev :) Döm av min förvåning då jag upptäckte att jag blev samma blomma som Hanna!! Nämligen en Canna!
Kanske därför som trivs så bra ihop :) Vi skulle ju praktiskt taget "bo i samma kruka" :)

Beskrivingen på hur man är om man är en Canna stämmer mycket bra in på hur jag själv ser mig...hoppas att andra ser mig på samma vis!

//Åsa

1 kommentar:

Anonym sa...

:-D ja lite lik varandra är vi nog ;-) lika pratiga båda två :-p

kramkram, å du får dela min kruka när som hellst det vet du!