fredag 2 maj 2008

Kom o se mina alster irl =)

Hihi...vissa av mina alster (Layouter, kort, samt minialbum) kommer att finnas för allmän beskådan på mässan i Bomhus, Gävle under morgondagen =)
Det känns lite pirrigt måste jag medge. Hoppas ingen tycker att de ser för hemska ut!

Lilla Handarbetsboden kommer ju visa upp några layouter samt ett minialbum, ev något kort oxå i sin monter. Där kommer även jag i egen person stå och jobba =)

Sen visar Hanna/ fnyz upp flera av mina DT-projekt (layouter, kort samt minialbum) i Scrapbookbutikens monter. En layout som hon ska visa är ännu inte bloggad hos henne, så den är alldeles ny =)

Passar på att blogga en Lo som jag gjort för Lilla Handarbetsboden...den kommer visas på mässan oxå =)

Allt material finns i shoppen


Härliga papper från kaiser och K & Co. Är helt såld på Rubonsen från Rhonna Farrer. Så söta, vackra citat /ordspråk. Ligger i en söt plåtask oxå =)
Knapparna är foof a´la, gem från MM o thickers (velvet) från American Crafts.
Visst är de söta...Ellen o Ester? =)
//Åsa

5 kommentarer:

Pylle sa...

Jag tycker att de är underbart söta våra tjejer och jag älskar lon, men blir alltid så jobbigt när jag sitter med samma kort och inte scrappat dem ännu ;). Ska bli skoj i morgon och gissa om jag är nervös har ju aldrig stått och sålt saker i hela mitt liv, Hanna kommer gå back så det smäller om det haha. Ses i morgon. Kram Kram

Lotta sa...

Vilken härlig LO och fotot är underbart. Gillar hela LOen i massor....

Unknown sa...

Fantastiskt fin!! Vill genast ha sådana rubons :-D!

Anonym sa...

nää elin jag kommer inte gå back, jag vet att du kommer sköta de jättebra!

lon är jättefin åsa å med ett sånt fint fotat foto så är de ju svårt å misslyckas ;-) hihi

längtar sååå tills imorrn å få träffa alla folk.

hoppas du inte är ledsen på mig att jag inte pratat med dig än om det som pågår fö rjag vet ju att elin förklarat lite för dig men det är inte riktigt så utan mer att de blev som de blev och vi får se om de kommer komma igång nu eller om vi får vänta längre för de kanske var tllfällig sinnesförvirring hos gubben förra helgen.

kramkram

Anonym sa...

Lo´n blev super Åsa!!! Fast den ska ses live!! Tack för en underbar mäss-dag i Gävle idag! Ni brudar ger mig så mycket glädje o inspiration så jag blir så glad när jag ser er! Och nu har jag fått se Elin oxå!! Så nu måste vi boka in en dag när vi alla kan träffas och surra, fika o fota med era små söta tjejer, eller hur!!?

Hmmm, det här "surrandet" Hanna blir jag confused av...?

Sköt om Er nu brudar och STORT tack för idag!!

Kram Helena