tisdag 27 maj 2008

Jag har skapat...

till Scrapbookbutiken.se ...eller egentligen så var det ett tag sen :)
Denna Lo o detta kort gjordes ju i april och de visades upp på mässan i Gävle (om det är någon som känner igen dem)
Anledningen till att de inte blivit bloggade är bara för att min dt-mamma Hanna/fnyz inte bloggat dem i butiksbloggen heller :)

Men nu så...
Först ut är en påsk-Lo på världens sötaste påskkärring :)

Papper/ Cs: Bazzill, MM- Garden party, MM-5th avenue och Ki M - Love Elsie
Dekos: Blandade blommor från Prima, minibrads ( MM & American Crafts), Alfabetsstickers- American Crafts
Bladrankan är från pappret 5th avenue. Liftat idén med att klippa ut bladrankor från Carina Lindholm. Sen har jag satt 3D-kuddar under vissa blad för att få mer effekt. Sen är dymoremsorna och rubriken 3D-lackad...som det mesta nuförtiden :)

Sen har jag gjort ett kort oxå:

Papper/Cs: Prism-Craft, Ki M- Love Elsie
Dekos: Filtband från Queen & Co. Röd dymoremsa

Ett väldigt enkelt kort som jag faktiskt oxå liftat :) Monnah hade gjort ett sånt fint kort inne på kortskissen, där hon använt just Kraft-CS och detta filtband :)

Jag blir som vanligt superglad för kommentarer :)
//Åsa

5 kommentarer:

Pylle sa...

ja visst är de söta våra tjejer, små busisisar :). Älskar din påskkärring lo, och sättet du använt "bladen" på blir så läckert. Kramen.

Unknown sa...

Vilken härlig LO! Så snyggt med blommorna och det utklippta :)

Jo sa...

Vad fint det blev med de utklippta blommorna! Söt Lo! (och modell...)

Tezzan sa...

Underbar LO... FAst det blir väl inte annat med ett så gulligt objekt ;-)

Pylle sa...

Stor Kram. Vill du dricka en kopp kaffe efter dagis? // Elin