fredag 23 maj 2008

utmanad...

Jag har blivit utmanad av min goa vän Hanna / fnyz och då är det väl bäst att "lyda" :)

3 namn jag går under: Åsa, mamma och "Limpan" (fast numer kallas jag även för asali i vissa kretsar :) )
3 saker som skrämmer mig: Småkryp... speciellt spindlar, höjder, djupt vatten (vill inte simma för långt ut...kan ju komma hemska fiskar :) )
3 saker som jag har på mig: Svarta jeans, randig top och svart kofta
3 sanningar: Jag älskar choklad, är väldigt mörkrädd och kan inte se tavlor eller lampskärmar som sitter på sned...de bara MÅSTE jag rätta till.
3 saker jag verkligen vill ha (om man då inte räknar fred i helavärlden och sådant utan mer sakliga saker): En bärbar dator, en ny och stooor scraphörna, en fin och lättskött trädgård
3 söta pysslare jag skickar vidare dessa frågor till: claudia 79, Scrapparlotta, Asamia


// Åsa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul läsning!
Tyvärr är jag inte mkt för att skriva om sånt på bloggen, är mest kortmakeri där...så jag hoppas över.
*Kram*

Anonym sa...

ja då är de bäst å lyda ;-) annars vankas det smörj! :-p kul läsning var det åxå :-D

Lotta sa...

Så, nu har jag tagit mig an din utmaning....jag gillar sånt så tack för den:) Vill du läsa så vet du vart du ska gå:)

Ser att vi har en del saker vi tycker lika i.....