onsdag 14 maj 2008

Färgutmaning...

Å så roligt...Lilla Handarbetsboden har skaffat en blogg där det läggs upp ett o annat smått o gott :)

Jag har fått äran att ha hand om deras veckoutmaningar, vilket för mig är toppen (då kanske jag oxå blir utmanad). "Veckans utmaning" heter de och denna vecka är det en färgutmaning.

Jag ääääälskar knalliga färger, men är dålig på att använda dem. Fråga mig inte varför, men så är det. Jag har äntligen blivit lite modig då det gäller färg på dotterns kläder o mitt me & I-köp blev ju just en knallgrön klänning så nu får jag vara färggrann oxå :)
Färgerna jag valde till denna utmaning är dessa:


Så jag passade ju på att utmana mig själv oxå och så här blev min layout med dessa framträdande färger:

Allt material kommer från Lilla Handarbetsboden.
Så kom igen o skapa nu tjejjer...info om utmaningen finns i bloggen.

Tack för titten!

//Åsa

5 kommentarer:

Pylle sa...

wow så cool =) älskar den Åsa. Kul att du scrappar på, själv har jag inte ens packat upp grejerna sen jag var hos dig så du förstår ju hur mycket jag scrappar. Kram på dig

Lotta sa...

Åh, så fin. Vilka härliga färger och upplägget är kanon. Denna utmaning ska jag verkligen försöka hoppa på:)

Lotta sa...

Men du....du hade lämmnat en kommentar i min blogg. Men nåt gick fel, antagligen var jag för snabb med nåt så den försvann. Jag hann ju inte ens läsa vad du skrivit:( Vill du/hinner får du gärna skriva det igen. Blir ju så glad för kommentarer......

Tezzan sa...

Åh, så läckert... Underbara färger...

Sofias blogg sa...

måste bara säga, DU E SÅ DUKTIG! den här var lika fin som de brukar vara, super fina färger också...