tisdag 23 juni 2009

Bröllopskort

Fick beställning på ett bröllopskort förra veckan och så här blev det:

Liftade ett upplägg som Elin/pylle haft på sina bröllopskort. Blev nöjd själv över kortet. Namnen är utstansade med mitt Qk-alfabet Abigail Classic. Det är ett superfint alfabet som jag tyvärr använder alltför sällan, så jag har nu beslutat mig för att sälja det. Annons finns inne på scrappiz.se, där jag begär 800 kr för det. Jag köpte det begegnat för 1200 kr, men har knappt använt det så det är i jättefint skick ...någon som läser kanske är intresserad :)

2 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Fint bröllopskort!!Ååh jag GILLAR bokstäverna i MASSOR!!Vill ha!!Men frakten blir hög+betalningen...Jag bor ju ändå på andra sidan dammen...;-) Ha det braa!!

Maria sa...

Ooooo.... vill ha. Tyvärr finns det inte med i budgeten för tillfället :(

Jag blev förresten jätteglad nu för jag vet nog vilka dem är. Är det Anna på fastighetsförmedlingen?

Kram/M