söndag 21 juni 2009

håret som var...

Hittade ett foto på mig o goa Ellen som är taget 1 maj i år. Det var varmt o soligt och jag hade inte hunnit klippa håret än.
Hmmm nu när jag kollar på det fotot inser jag att jag saknar den frisyren lite. Fast bara lite :)...med mitt tjocka hår och allt stressande på mornarna så är det oerhört skönt att ha "snaggat" sig. Jag har ju alltid tidigare haft så här kort hår som jag har nu, men det var ju ett tag sen sist. Den senaste tiden har jag kämpat och sparat ut mitt hår och nu på slutet lessnade jag på att det skulle ta sån tid att platta o fixa det varje morgon. Nu tar det ju typ 5 minuter att fixa håret :)

1 kommentar:

Åsa/asamia sa...

Hoppas ni har haft en skön midsommar. Jag var faktiskt uppe i Hälsingland, men hann aldrig in till pappas lilla bod ;0) får ta igen det senare i sommar.