söndag 14 juni 2009

Erik Axel

Idag har det varit dop för Axel o naturligtvis lyckades vi med konsten att välja världens regnigaste dag som dopdag.
Nåja, efter att få ha tagit "plan B" o ställt in fikat i trädgården till att hyra "gamls skolan" så blev det trots allt en alldeles underbar dag! Den bästa om ni frågar fröken Ellen. Hon har längtat o väntat på denna dag. Hennes stora uppgift idag var ju att fylla dopfunten med vatten. Något hon gjorde med bravur efter viss hjälp av mig :)
Axel uppförde sig alldeles utmärkt :)...han såg inte de minsta brydd ut fastän han fick vatten i håret och vissa delar av ansiktet.
1000 tack till alla er som var med och firade på Axels dag!
Och 1000 tack för ALL hjälp, ingen nämnd = ingen glömd!!



3 kommentarer:

Fnyz sa...

vassegod :-) tar år mig eftersom jag ser att mina foton blev uppskattade :-)

massa kramar!

Monica sa...

Grattis! Ha en underbar sommar. Och hälsa till dina fina föräldrar. Jag kan inte glömma hur trevliga de var mot mig då jag var på besök... Kram.

madde sa...

åh va fina ni var :) grattis