måndag 2 juni 2008

Sommartävling & Veckans utmaning

Nu händer det grejjer minsann :)
Förutom att det är måndag o ny veckoutmaning inne i Lilla handarbetsbodens blogg, så bjuder de på en Sommartävling med ett finfint 1.a pris...
en scrapväska med hjul, supersnygg dessutom!!
Blev ni nyfikna?...kolla här
En sån väska skulle jag oxå vilja ha, men nu har jag ju redan en dragväska så det får räcka så :)

Nu till Veckans utmaning...
Denna vecka är det en BOM-utmaning. Scrappar ju själv en bom, men är dålig på att scrappa dessa Lo:s. Av nån anledning så blir det mest till familjealbumet. Har ju så mycket fina kort Ellen :) Så nu utmanar jag mig själv och Er till att scrappa om er själva som omväxlings skull :)
Vill ni bli visade i bloggen så finns det info om datum, tid o mailadress här
Scrappa lugnt!!

//Åsa

1 kommentar:

Anonym sa...

kul med utmaningar å tävling, planerar redan för mitt bidrag, :-D

vet inte om de blir nån bom för mig denna vecka men har ju en på g s fort jag framkallat kort iaf :-)

kramar