måndag 9 juni 2008

Ny veckoutmaning

Ja då var det ju måndag igen då...veckorna bara flyger fram.
Utmanade verkligen mig själv eftersom jag "legat" på latsidan ett tag :) Så jag gjorde faktiskt en BOM-sida. En sida jag blev nöjd med. Från början var jag skeptisk, men nu har den liksom "legat till sig" :)

Här är den:

Materialet är från "boden" (Lilla Handarbetsboden)

Sen var det ju dags för att utmana er än en gång. Denna gång blev det att scrappa i ett format som ni annars inte scrappar i så ofta.
För mig blev det i formatet 6*12". har ett pågående resealbum om fjolårets utlandssemester och det verkar aldrig bli fördigt! Så nu utmanade jag mig att scrappa en sida till det och...voíla

Upptäckte dock till mitt förtret att jag skrivit fel fatum!! Har ju skrivit 080908, men det var ju 07 som vi var bortresta. September -08 har ju inte varit ens!! Gahhh...
Material från "boden"

Och jag blir ALLTID glad över kommentarer :)
// Åsa