fredag 7 november 2008

Alster från Scrapträffen

En obloggad Lo från scrapträffen i Huddik kommer här:
"Graciös?"
Pappershuset bjöd på en kit-utmaning som denna är gjord till. I kitet låg det ett lila CS ett vit o lilmönstrat papper, bruna blommor, bruna brads o så ett organzaband. Man var tvungen att använda nåt av allt!! man behövde inte använda upp hela kitet iaf.
Jag gjorde en fotomatta av det lila CS:et o så tog jag en remsa av det lilamönstrade pappret, ett par blommor, brads o så en bit av bandet. Jag la till lite svart o vitt som accentfärger så inte Lo:n skulle bli alltför lila :)

// Åsa ♥♥♥

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker din LO blev superfin, å fotona är ju så himla härliga :-p

Lotta sa...

Åh vilka glada och härliga kort.....Och det er så roligt ut med snö:)
LOen är jättefin, gillar blinget i hörnet....

Anonym sa...

Den vart ju så superfin din Lo!

Många tycker ju att lila är en svår färg och använder sig inte av detta så därför tyckte vi att det passade bra att lägga det i kitet både som tävling o lite utmaning... Många fina alster blev det till slut som lämnades in!

Vi har haft forts.kurs idag o jisses vad man själv blir inspirerad av alla duktiga deltagare!!! Tog även med mig min Emils tjej Maria... Hon börjar bli riktigt duktig hon!!

Hoppas ni haft det bra i helgen!?

Kram, kram

Anonym sa...

Oj vad fin, jag gillar den skarpt.