söndag 16 november 2008

En ny att visa upp

Här är en Lo jag gjorde för ett tag sen, men som jag valde att inte blogga p.g.a att jag tänkte skicka in den till tidningen. Men jag får ju aldrig "fingrarna ur", så jag missade sista inskicksdatumet...jaja...får visa den för er istället då :)
"Påsken 2008"

Försöker just nu att scrappa av mig en massa "gamla" foton, för snart kommer ju det ju en ny familjemedlem o då vill man ju scrappa andra foton :)

Imorgon börjar min VFU (verksamhetsförlagd utbildning) på 2 v...längtar så
Önska mig lycka till :)
// Åsa ♥♥♥

5 kommentarer:

Pylle sa...

den är så underbar. ÅÅ just ja VFU i morgon lycka till vännen och hoppas du får super skoj. Kram och god natt.

Tezzan sa...

Vilken underbar layout...

Och LYCKA TILL!

Bella sa...

Så underbar LO. Har det lila mönstrade pappret, och nu blev jag sugen på att använda det. Så fint det lila gjorde sig med det gula.

Kram från Meli

Lotta sa...

Oj, påsken känns långt borta nu:) Men det är en Tokläcker LO, riktigt läckra färger och papper.

Lycka till imorgon åxå:)

Anonym sa...

du har fått en liten award ängel av mig :-)