lördag 1 november 2008

Lite nytt att visa upp

Har hunnit med 2 bidrag till höstmixen på Stellas.se
En till skissen och en tilld en fria. Blev en fri bara för att min "gravidhjärna" fick totalt hjärnsläpp och bara valde ut 2 papper o 2 dekos o sen skapade fritt efter det. Glömde ju totalt bort att kolla in utmaningen, liften m.m. :) Så det kan bli!
Här är den till skissen:
"McPellen"
Ellens smeknamn sen födseln är McPellen...varför?...ingen aning :)

Den till den valfria:
"Får jag en kram?"

Tackar för titten ♥
//Åsa ♥♥♥

6 kommentarer:

Anonym sa...

båda två är så grymt snygga :-) å fotot på McPellen är såå himla bra :-)

ses senare. kramar

Lotta sa...

Åh så fina:) Gillar speciellt den översta, så fina detaljer och fotot är så gulligt:)

Anonym sa...

WOW så fina!

Monica sa...

Lime och turkost går hem hos mig vilken dag som helst! (Och min gravidhjärna hänger fortfarande med efter åtta år som ogravid... :-)

Pylle sa...

Jag älskar dem så underbara färger på dem båda och härliga upplägg. Kramen på dig.

Bella sa...

Jättehärliga båda två :-)

Vilket kit beställde du? Jag valde Prima. Kul tävling tycker jag :-)

Jadu, det där med smeknamn, man undrar var de kommer ifrån ibland :-)

Kram från Meli