söndag 23 november 2008

Lite jag skapat...

Den sista tiden har det varit många som fyllt 30 år, iaf i min närhet :)
Var på fest förra helgen då två av mina tjejjkompisar hade en gemensam 30-års fest. Jag fick äran att göra deras kort o så här blev de :)
(lite dålig färgåtergivning...jag vet)

O så har jag faktiskt gjort en layout oxå :)
"Älskad"

Titeln har jag liftat av Pylle. Blev så inspirerad av henne att jag dammade av mina gamla chipboardbokstäver jag oxå :) O inte har jag använt några crystal swirls heller...visst är jag duktig :)
Tack för titten!
// Åsa ♥♥♥

9 kommentarer:

Pylle sa...

åå så fina korten blev ååå layoten blev ju sååå jäklans fin. Kul att jag kunde inspirera lite ;). Kram på dig

fraise sa...

Du gör så mycket fint!! :-) Lövely! Ha det gott önskar Frääääs! :-)

Jenny sa...

Härliga kort! Super fräscha färger!! O lon var super vacker!

Anonym sa...

ååååå nytt!!1 korten blev ju superbra! Härliga i färgerna å fräsiga liksom :-D

å visst var de inspirerande att hon plockat fram de gamla chippisarna :-D kul med omväxling på typsnitt från alla thickers.

kramkram

Lotta sa...

LOen är ju bara så jäkla fiiiin!!! Helt underbar! Korten är jättefina åxå, jag gillar stilen på texten på det sista kortet.

cia sa...

Jättefin LO, måste kika in hos Pylle och kolla på hennes också;-)

Tezzan sa...

Underbart vackert. Och vilket foto!

Anonym sa...

Kan du inte lägga upp Ronnys kort oxå som han scrappa till Matte..?? Jag vet att han inte vill men jag vill ju se vad han fixa till!

Kram Helena

ZozzosLiv sa...

Super fina kort!!Och skit snygg LO!!Härliga färgkombinationer. Härlig härlig!!Kram