måndag 3 november 2008

Cybercrop på stellas

Ja i helgen som var så var det CC på stellas. Jag hade så gärna velat scrappa, men varken orken eller tiden fanns för det. Typiskt när väl inspirationen infinner sig men, men...
Jag hade iaf scrappat färdigt en Lo på fredagskvällen som jag fotade igår och skickade in till den valfria utmaningen :)
Det fanns ju inga som helst krav på hur layouten skulle se ut, så då kunde man ju lika gärna skicka in.
Här den iaf, min "valfria LO"
"Lycka"

Ellen fullkomligt sprudlar av lycka då hon får åka kana :)
Tack Hanna för de underbara fotona!! ♥

// Åsa ♥♥♥

8 kommentarer:

Karin sa...

vilken härlig layout! Sååå snyggt med blingswirlarna! =)

Anonym sa...

åå titta vad fin den blev :-) vet maria om att hon bidrog med en spillbit :-D haha den enes spillbit den andres skatt...eller nått sånt.

Anonym sa...

Vilken fin LO!!!!Supersöta Ellen!
Sonhustrun är på väg hitta o vi ska scrappa lite tillsammans ikväll... Hon har ju blivit lite biten Maria... Av vem är ju svårt att gissa...

Ge Ellen en kram från mig! /Helena

Bella sa...

Den blev ju jättefin!
Kram från Meli

Unknown sa...

Åh, så vacker! Gillar blommorna och blinget :) Jättefina foton!

fraise sa...

Vilken söt LO! Gillar massor! :-)

Hanna sa...

Åh, jättefin!

Lotta sa...

jättefin LO, gillar upplägget och allt bling...Jag är galen i bling;)

Du har en utmaning i min blogg....