torsdag 17 april 2008

Dt-alster för Scrapbookbutiken.se

Så har jag gjort ännu en layout åt Hanna på Scrapbookbutiken.se
Fick så roliga papper av henne, så det blev helt enkelt en lite "utflippad" Lo, iaf för att vara mig. =)
Jag hade iaf otroligt roligt då jag gjorde den och fort gick det oxå. Tog nog bara nån timme och det är fort när det kommer till mig. Jag funderar nog alltför ofta.

Scrappade ett kort på mig som blivit lite av en favorit hos mig...eg förstår jag inte varför men, men...
Fotot är detsamma som jag har på en Bom-Lo om att jag nog är en liten teaterapa och denna Lo blev oxå till min Bom.
Scrappade om mitt alias/nick "asali". Om varför jag har det nicket i olika scrapforum och även här i min blogg. I scrapvärlden heter jag ju liksom 2asali" och inte Åsa =) Mitt nick har sitt ursprung ända från gymnasietiden. Vi var då 2 st Åsor i min klass och dessutom hade vi båda 2 efternamn som började på L. Så på allla inlämningsuppgifter fick jag så gott skriva ÅsaLi för att lärarna skulle kunna hålla isär oss.

Till slut blev jag även kallad ÅsaLi av klasskompisarna och det har sen dess hängt med =) P.g.a internets ickevarande av bokstaven Å fick jag således enbart heta asali på nätet =)



Allt material hittar ni naturligtvis inne på Scrapbookbutiken.
Ni missar väl heller inte att butiken fått in de underbara papprena från Sassafrass Lass...så läckra!!

Dessutom har Hanna utlyst en ny tävling där Ni ska lifta mig =) Info hittar ni i butikens blogg

Tack för titten!
//Åsa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Himmel o pannkaka vad fint! Du är en superscrapapre du!
Längtar tills vi ses på mässan ;0)

Anonym sa...

älskar den LO:n så färgglad å härlig å fotot är ju super (tar liiite ära trots att du står för både fotomodell och fotograf)

ska bli kul å få umgås lite imorrn som vanligt med våra helger utan barn å man.

har inte pratat nå med dig på flera dagar på msn å har lite Asaliabstinens känner jag så imorrn kanske jag pratar mer än vanligt (om det går ;-) )

kramkram

Pylle sa...

Den är så läcker, åå jag tycer också om det där fotot på dig.
Kram och tack så mycket för alla kommentarer i bloggen :)