söndag 13 april 2008

Layouter från scrapträffen

Fick ju 2 st layouter gjorda på scrapträffen i Hudiksvall, som var förra helgen.
Den ena var en skisstävling som sponsrades av scrapbookbutiken.se där kom jag 3:a. Blev otroligt nöjd över mitt resultat och naturligtvis blev jag glad över 3:e platsen oxå =)


Jag hade redan då jag gjorde denna, klart för mig att det skulle bli en dubbel av denna. Så när jag, Elin/Pylle, Hanna/fnyz o Maria träffades i veckan gjorde jag den andra layouten



Och här är de så som de sitter i albumet



Den andra layouten jag gjorde på scrapträffen i Hudik var till en teknikutmaning där man bara fick använda enfärgat CS som papper. Jag gjorde då en enkel Lo till vårt resealbum.



Blev nöjd med denna oxå...kanske mycket för att jag verkligen gillar det fotot på min svärfar =) Han ser verkligen cool ut där han ligger o solar sig med brillorna på=)
Jag gjorde mönster på pappret med min nya stämpel från 7Gypsies som är inhandlad på Lilla Handarbetsboden. Jag köpte den mest bara för att jag ville ha en stämpel som kan vara bra att ha och skriva sin signatur i då jag gjort handgjorda kort. Men så har jag även set att Anna/Anzan ofta har små cirklar på sina layoter så jag liftade det på denna =)

Tack för titten!
Lämna gärna nån liten kommentar! =)

// Åsa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååh vad duktig du är, kanonfina!!

LadyDi sa...

Härlig känsla över layouterna - bra jobbat!

Pylle sa...

De är underbara alla 3, cool i solen tycker jag blev super läcker. Kramis.