torsdag 24 april 2008

Scrapträff hos Pylle

Ja igår hade vi scrapträff hemma hos Elin / Pylle. Jag som inte scrappat någon Lo sen förra gången det var scrapträff (2 veckor sedan), då vi var hemma hos Hanna / fnyz. Det var roligt men jag kände nästan som om jag hade en scrapblock...blev inte alls nöjd med mitt resultat. Så här i efterhand är jag dock nöjd över vad jag åstadkom och det är jag glad för. jag gjorde absolut ingen Lo jag behöver skämmas över =)
Jag liftade en Lo som hanna / fnyz gjort och som även fanns med som en liftutmaning inne på scraputmaningen. Jag gjorde dock min lift en vecka för sent så jag kan inte skicka in den dit =)

Här är den iaf:



Har använt papper från KaiserScrapbook, som finns att köpa inne på Lilla handarbetsboden (det flammiga i bakgrunden). Är baksidan av ett papper. Sen är det mönstrade ett från BG- Sugared som jag köpt på Scrapbookbutiken.se
Rubriken är utstansad i studio classic o så har jag 3D-lackat på. Pappret med "husen" är ett från Love Elsie o det lilla journalingbladet är från MM:s spiral journaling book. Rubonsen kommer från hambly.

Tack för titten! =)

//Åsa

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad du är duktig att scrappa - jag sitter alltid helt mållös här och beundrar dina verk. Jag får nog kika lite närmare på hur du gör nångång, så jag får lite tips.
*Kram o ha en bra dag*

Pylle sa...

Du ska var asuper nöjd med den här den är ju såå himla fin. Kramis

LadyDi sa...

Herre j*vlar vilken vacker layout. Tycker du ska va otroligt stolt över den! Gillade precis allt!

Unknown sa...

Jisses, så vacker! Vilket underbart foto och härliga papper. Den här tycker jag om!!!

Anonym sa...

Ååååh så fiiin.

Lotta sa...

Ja, vad ska man säga.....jag är mållös. Den är GRYM!

Handstämplat sa...

Grymt snygg! Så snygg i färg, foto och upplägg. Gillar massor.
Kram SasSa