onsdag 16 april 2008

Fotograf asali!

Ja...häromdagen fick jag faktiskt leka fotgraf åt någon helt annan än min familj och släkt.

Fick en förfrågan av en vän att fota henne och hennes mage =) Hon väntar sitt o makens 2:a barn om 3 veckor och eftersom deras dotter föddes 1 månad för tidigt ville vi inte vänta alltför länge =)
Tyvärr (om man får använda sådana ord i fotosammanhang) fotade vi på kvällen så dottern var alldeles för trött för att orka vara med på fotosessionen så det blev inga kort på "storasyter" o magen. Dessutom var jag tvungen att använda blixten, men jag har försökt med hjälp av PS att redigera dem så att blixblänket inte skulle synas alltför väl. Jag hoppas iaf att mn vän Bitta blir nöjd. Hon var otroligt vacker, som alla gravida kvinnor är!!

Bildbeviset:







// Åsa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara foton på en vacker gravid kvinna!! Jag har även fått samma förfrågan av min svägerska. Hon vill att jag skall fota henne o fadern då dom nu väntar sitt första barn.... Du vet ju vem! Kram i vårsolen!

Pylle sa...

Underbara foton, och en vacker gravid kvinna. Kramis.

Anonym sa...

de blev ju jättefina! å vilken söt rosett :-D å B! för jag vet ju att du läser här :-D vad vacker du blev på fotona, inte utan att man längtar liite efter en mage själv :-*