söndag 27 april 2008

me & I

Har idag varit på mitt allra första me & I-party och gud så mycket läckert det fanns!! *dregglar*

Efter att svärmor beställt en klänning var till alla tre tjejjerna (Ellen + hennes 2 kusiner), så kunde inte jag hejda mig =)

Blev ytterligare en klänning åt Ellen + matchande tigths och solhatt (som jag iofs fick gratis p.g.a att jag handlade för en viss summa ) till klänningen som svärmor köpte. Samt en ursnygg klänning i frotté åt mig själv =)

Denna köpte svärmor:


och detta köpte jag för att matcha med =)



Den andra klänningen:

O så den übersnygga klänningen åt den "flashiga mamman" =)



// Åsa

4 kommentarer:

Pylle sa...

åå snygga grejer, kan tänka mig att jag inte hade kunnat hejda mig om jag vart där. Kram

Anonym sa...

åååå wow wow wow vilken fin klänning du köpte till dig själv!! å den klänningen med moln på var hur söt som hellst!

Tur att vi inte kunde komma för jag harINTE råd med massa kläder ;-)

kramar

Anonym sa...

hejhej, tack själv för en underbar kväll, tildan kom i säng vid tio :-o skulle skjutsa hennes farbror till en fest när vi kom till bollnäs å de drog ut på tiden.

Du har missat "liiiite" men de är för at de inte var nå tillfälle ikväll när gubbarna var med ;-) vi får prata lite nån dag här :-D

håller mina tummar för er nu i dagarna.

kramkram

Monica sa...

Så fina ni kommer att bli! Frottéklänningen har jag sett live och den är hur snygg som helst!