tisdag 1 april 2008

Papirglede

Nu så vågar jag blogga mitt bidrag nr2 till papirgledes skissecup.
En Lo o dotterns bestyr med katten Sally =)
Katten Sally är nämligen mycket social och väldigt envis. Hon vill ofta vara med då dottern leker och helst ska hon ligga mitt i där Ellen håller på som bäst =) Något som inte alltid uppskattas av Ellen. Hon tycker mest att Sally är i vägen.

Har använt papper från Chatterbox, som legat i min väska ganska länge...1 år iaf =) Alltid roligt då man får använda ett papper som legat så pass länge. Det gula med ränder är baksidan på ett papper från Love Elsie. Sen har jag använt en bit vit Lace CS...De är ju superroliga att använda! Blir som spets =)
Lämna gärna en kommentar!
//Åsa

9 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin, tycker oxå om lace CS, men aldrig testat själv!! Gillar det mönstrade pappret, det var jättesnyggt.

Jenny sa...

Superfin! Väldigt harmonisk!

terese sa...

jättefin! och jag gillar också spetsen! :-)

Lotta sa...

jättefin LO så söta dom där virkade blommorna är:)

Unknown sa...

Så härlig! Mysiga, mjuka färger och snyggt med lace CS:en :)

Anna/Augusti_73 sa...

Jättefin, perfekt färgkombo till fotona! Är lite kär i den virkade blomman. ; )

/A

Jo sa...

Jättefin! Och är det inte lustigt, inte nog med att de heter Ellen bägge två, vår katt heter oxå Sally... *fniss*

Erica sa...

Tjusigt!!!

Läste hos Scrapmom att du beställt Punchinellas, var beställer man det?

Såg förresten att ScrapAddicted hade alfabetet du frågade mig om.

Trevlig helg!

Anonym sa...

Vill än en gång Tacka Er båda Åsa & Hanna för Er ovärderliga hjälp på ScrapTräffen i Glada Hudik i lördags!! Ni är helt underbara!! Kanske en ScrapTräff i Bollnäs nästa gång...?! Tusen Tack brudar!! Kramar från brudarna på PappersHuset